Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

MICHAEL KORS Ο πιο δημοφιλής οίκος μόδας στο διαδίκτυο


Οι fashionistas ανά τον κόσμο λατρεύουν τις δημιουργίες του για τις λιτές, αλλά μοντέρνες γραμμές τους και τη ρετρό κομψότητά του.

Πρόσφατα, ο Michael Kors αναδείχθηκε ο βασιλιάς του διαδικτύου!

Σύμφωνα με στοιχεία, που δημοσίευσε η ελβετική εταιρεία μάρκετινγκ Digital Luxury Group, ο διάσημος αμερικάνικος οίκος είναι ο πιο δημοφιλής στους επισκέπτες του Internet με πάνω από τριάντα ένα εκατομμύρια hits, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο του 2012.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο οίκος Marc Jacobs και στην τρίτη ο Ralph Lauren.

Enhanced by Zemanta

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

GUCCI Η "επικίνδυνη θηλυκότητα" του ιταλικού οίκου

"Η γυναίκα του οίκου Gucci σαγηνεύει με την επικίνδυνη θηλυκότητά της. Είναι σκληρή αλλά σέξι" δήλωσε η καλλιτεχνική διευθύντρια Φρίντα Τζιανίνι (Frida Giannini), αμέσως μετά το σόου στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο.
 
Ο ιταλικός οίκος παρουσίασε την κολεξιόν του για τη σεζόν Φθινόπωρο - Χειμώνας 2013-2014 και απέσπασε τις καλύτερες κριτικές για τις εμπνευσμένες δημιουργίες του.
 
Οι φινετσάτες αυστηρές γραμμές και οι θεατρικές τουαλέτες από δαντέλα και μεταλλικές λεπτομέρειες ξεχώρισαν από τη δυναμική συλλογή του σόου υψηλής ραπτικής.
 
Η χρωματική παλέτα κινείται σε σκούρες αποχρώσεις (μοβ, μπορντό, κυπαρίσσι, μπλε), με το χρυσό να χαρίζει μία φωτεινή glam πινελιά στα πολυτελή σύνολα.

ΒΙΝΤΕΟ: ΡΙΑΝΑ Η ‘90s διαφημιστική καμπάνια της κολεξιόν της

Σε μπλε και μοβ φόντο, με μοναδικό ντεκόρ ένα μαύρο σπορ αυτοκίνητο, ξετυλίγεται η πολυαναμένονη σειρά ρούχων που σχεδίασε η Ριάνα (Rihanna), σε συνεργασία με τη βρετανική εταιρεία River Island.

Διάσημα μοντέλα, όπως η Τζόρνταν Ντουν (Jourdan Dunn), πόζαραν στο φακό του καταξιωμένου φωτογράφου Μάριο Σορέντι (Mario Sorrenti) με σύνολα της σειράς, σε μία καμπάνια εμπνευσμένη από την ποπ δεκαετία του ΄90.

Η συλλογή αποτελείται από 31 κομμάτια και θα κυκλοφορήσει στις 5 Μαρτίου.

Δείτε τις φωτογραφίες της καμπάνιας και το βίντεο από την παρουσίαση του σόου της Ρίρι στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου.

FENDI Με γούνινες δημιουργίες και… μοϊκάνες ξεσήκωσε το Μιλάνο

Ένα άκρως ανατρεπτικό σόου επεφύλαξε ο διάσημος ιταλικός οίκος στο κοινό της Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο.

 
Εκκεντρικά σύνολα, γούνινες δημιουργίες και πολύχρωμα μαλλιά μοϊκάνα περιλαμβάνει η συλλογή της Fendi για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2013-2014.

 
Ο Καρλ Λάγκερφελντ (Karl Lagerfeld), καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, έβαλε το χεράκι του απ’ ό,τι βλέπετε το σόου θύμιζε μάλλον πανκ πασαρέλα.

 
Εκτός από το mohican look και το γκόθικ μακιγιάζ, την παράσταση έκλεψε η γούνα. Είναι το κύριο υλικό που προτείνει η Fendi για το 2014: από τζάκετ και παλτό μέχρι φούστες και παπούτσια. 
 

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Ο DUKAS συμμετέχει στις εβδομάδες μόδας στο Παρίσι και στο Μιλάνο.


Ο DUKAS είναι ο μοναδικός Έλληνας σχεδιαστής υποδημάτων που συμμετέχει για 3η συνεχή χρονιά στις εβδομάδες μόδας στο Παρίσι και στο Μιλάνο.

Η 2013.14 DUKAS FW Collection θα παρουσιαστεί από την 1η Μαρτίου  έως και τις 4 Μαρτίου 2013 στο Tranoi-Carrousel du Louvre στο Παρίσι, ενώ αντίστοιχα η collection θα βρίσκεται στο DUKAS Showroom στο Μιλάνο από τις 20 Φεβρουαρίου έως και τις 20 Μαρτίου 2013.


Carrousel du Louvre: 99 Rue de Rivoli, Paris

DUKAS Showroom: Via Tortona 14, Milano



Enhanced by Zemanta