Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Σίσσυ Αρετάκη: Sexy, rock, glam

Οι κολεξιόν της αποτελούν μια συλλογή ιδεών και εμπειριών που τις απέκτησε ταξιδεύοντας στον κόσμο. Τα σχέδιά της αναδεικνύουν τη γυναικεία σιλουέτα και τονίζουν τη θηλυκή και σέξι πλευρά μιας γυναίκας. Χρησιμοποιεί πολλή διαφάνεια, αέρινα υφάσματα αλλά και παγιέτες.

Η νέα σχεδιάστρια που δημιούργησε δικό της brand, η Σίσσυ Αρετάκη, μας ξεναγεί νοερά στο ατελιέ της.

- Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ασχοληθείς με τη μόδα;Ανέκαθεν ήθελα να ασχοληθώ με τον χώρο της μόδας. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου σχεδίαζα ρούχα και ξεφύλλιζα περιοδικά μόδας. Βασικά, η μητέρα μου ήταν εκείνη που με μύησε στον χώρο… Η καλύτερη φίλη της εδραστηριοποιείτο στην εισαγωγή ρούχων από μεγάλους οίκους μόδας της Ιταλίας. Θυμάμαι τον εαυτό μου αμέτρητες φορές κατά τη διάρκεια των παιδικών μου χρόνων να επεξεργάζομαι την ποιότητα των υφασμάτων και να εντυπωσιάζομαι από τα χρώματα και τα prints. Οπως τότε έτσι και τώρα νιώθω αυτόν τον απίστευτο ενθουσιασμό όταν βρίσκομαι στα showrooms για να διαλέξω υφάσματα για την κολεξιόν μου… σαν μικρό παιδί σε candy shop.

- Πώς θα περιέγραφες το ύφος της κολεξιόν που παρουσίασες τον Μάρτιο στην 11η Athens Xclusive Designers Week;Sexy, rock, glam.

- Τι είναι αυτό από το οποίο εμπνέεσαι; Εχοντας ζήσει πολλά χρόνια στο εξωτερικό και όντας σε επαφή με άτομα από διαφορετικές κουλτούρες και με ιδιαίτερα στιλ, έχω αποτυπωμένες στο μυαλό μου πολλές διάσπαρτες εικόνες. Μικρές λεπτομέρειες που συμπληρώνουν η μία την άλλη κατά έναν περίεργο τρόπο… και συνθέτουν ένα ιδιαίτερο στιλ, το οποίο και έχω υιοθετήσει.
Εμπνέομαι από πολλά πράγματα: τραγούδια, εικόνες, ταξίδια, ταινίες, μικρά αντικείμενα, όλο αυτό το feeling που βγάζουν. Η Μέση Ανατολή επίσης είχε και έχει μιαν ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Ο εξωτισμός, το μυστήριο, τα έντονα χρώματα, η πολυτέλεια αποπνέουν έντονη θηλυκότητα και αυταρέσκεια, που μαγνητίζουν και εμπνέουν. Αλλη μεγάλη επιρροή, το tumblr. Μια διαδικτυακή πλατφόρμα, εναλλακτική του Blogger, στην οποία γίνεσαι καθημερινά αποδέκτης εκατομμυρίων εικόνων και ερεθισμάτων. Το μυαλό σου ανοίγει και μια μικρή εικόνα που θα δεις μπορεί να γίνει το έναυσμα για μια ολόκληρη συλλογή. 

- Πιστεύεις πως η Ελλάδα δίνει ευκαιρίες σε νέους Ελληνες σχεδιαστές; Υπάρχουν πολλοί νέοι Ελληνες σχεδιαστές οι οποίοι κάνουν αξιοθαύμαστη δουλειά. Αρκετούς από αυτούς γνώρισα και στις δύο προηγούμενες συμμετοχές μου στο Athens Xclusive Designers Week. Δυστυχώς, όπως όλοι ξέρουμε, στην Ελλάδα δύσκολα θα βρεθούν ευκαιρίες για νέους σχεδιαστές πέραν της AXDW. Σε προσωπικό επίπεδο θεωρώ ότι υπάρχουν πάρα πολλά θέματα τα οποία αποθαρρύνουν τους νέους σχεδιαστές να δημιουργήσουν περισσότερα. Θεωρώ ότι στο εξωτερικό είναι πιο εύκολο να αναγνωρισθεί η δουλειά σου, γιατί εκεί υπάρχει μεγαλύτερη δεκτικότητα σε καθετί καινούργιο.

- Πιστεύεις πως η Athens Xclusive Designers Week είναι μια καλή αφορμή για να αναδειχθούν νέα ταλέντα;Ισως είναι το μοναδικό μέσο για να αναδειχτούν νέα ταλέντα στην Ελλάδα. Είναι μια διοργάνωση η οποία έχει κύριο σκοπό της την ανάδειξη των νέων σχεδιαστών και αυτό γίνεται μέσα από μια εξαιρετική διεργασία, η οποία ξεκινάει με την προσεκτική αξιολόγηση των υποψηφίων και τη συνεχή υποστήριξη προς αυτούς. Οι περισσότεροι νέοι σχεδιαστές ίσως να μην είχαν ποτέ τη δυνατότητα να δείξουν τα σχέδιά τους, αν δεν υπήρχε η AXDW.

- Ποιους σχεδιαστές θαυμάζεις;Πολλούς! Αυτούς που ξεχωρίζω είναι ο Olivier Rousteing του οίκου Balmain, ο Alber Elbaz του οίκου Lanvin, ο Zuhair Murad, ο Karl Lagerfeld, οι And Max and Lubov Azria για τον οίκο Herve Leger και η Donatella Versace. Από Ελληνες σχεδιαστές μου αρέσει πάρα πολύ ο Βρεττός Βρεττάκος, ο Αγγελος Φρέντζος, η Σήλια Κριθαριώτη και οι Κωνσταντίνος Μέλης - Γιάννης Λάσκος.

- Για να θεωρηθεί μια γυναίκα καλοντυμένη πιστεύεις πως πρέπει να ακολουθεί πιστά τις τάσεις της μόδας;Οι τάσεις της μόδας είναι πολλές και νέες κάθε σεζόν, έτσι ώστε να μπορούν να καλύψουν τη διαφορετικότητα των γυναικών. Δεν πιστεύω ότι μια γυναίκα θεωρείται καλοντυμένη μόνον όταν ακολουθεί πιστά τις τάσεις της μόδας, αλλά όταν υιοθετεί τα trends τα οποία ταιριάζουν στον σωματότυπό της και αναδεικνύουν την προσωπικότητά της. Υπάρχει βεβαίως και μια μικρή μερίδα γυναικών η οποία δεν αντιλαμβάνεται την έννοια του μέτρου και υιοθετεί όλες τις τάσεις μαζί σε ένα outfit απλώς γιατί είναι στη μόδα.

- Ποιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο της γυναικείας γκαρνταρόμπας;Mix and match με στιλ.

- Πώς σκέφτεσαι τον εαυτό σου σε δέκα χρόνια από τώρα;Πιο δημιουργική, ευφάνταστη και έμπειρη κατά δέκα χρόνια!

Αντί του τραπεζικού κλάδου, επέλεξε τον... δημιουργικό
Η Σίσσυ Αρετάκη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και τραπεζικά στη Γενεύη. Η αγάπη της για τη μόδα την οδήγησε να παρακολουθήσει εξειδικευμένα μαθήματα στον σχεδιασμό μόδας και στο Fashion Buying & Merchandising στο London College of Fashion. Επειτα από σημαντική επαγγελματική εμπειρία σε πολύ γνωστές εταιρείες στον τομέα πολυτελών ειδών, όπως η Richemont και ο Ομιλος Επιχειρήσεων Λεμονή, αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της brand.

Η Σίσσυ Αρετάκη έχει ήδη συμμετάσχει δύο φορές με μεγάλη επιτυχία στη Διεθνή Εβδομάδα Μόδας Athens Xclusive Designers Week ως νέα σχεδιάστρια, ενώ παράλληλα παρουσίασε τη συλλογή της αμέσως μετά τη διεξαγωγή της 11ης AXDW σε διάσημο κλαμπ της Γενεύης με χορηγούς μεγάλες εταιρείες, όπως η Camitz Sparkling Vodkα, το περιοδικό «Platinum Eyes Magazine», το οποίο διανέμεται αποκλειστικά σε πολυτελή ξενοδοχεία στη Γενεύη και τη Ζυρίχη, η εταιρεία MaxAzria, το γνωστό beauty salon Damien & Co του πολυτελούς Grand Hotel «Kempinski Geneva» και το website shootingdeluxe.com, το οποίο καλύπτει όλα τα big events της Γενεύης.


ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ/espresso
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ τα σχόλια δημοσιεύονται αρκεί να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά