Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ποιά είναι η κόρη του τραπεζίτη Προβόπουλου που σχεδιάζει και πουλάει κορσέδες σε χαμηλές τιμές

Ετοιμάζεται να... ξεπουλήσει η Θεοδώρα Προβοπούλου.


Η κόρη του διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος, Γιώργου Προβόπουλου, γνωστή και ως «Theia», προκειμένου να ανανεώσει τον χώρο της στον Κεραμεικό και να «διώξει» παλιά κομμάτια, οργανώνει bazaar, όπου θα προσφέρει τις δημιουργίες της (πλην ελαχίστων αρχειακών κομματιών) σε δελεαστικές τιμές, αφού η έκπτωση θα φτάνει μέχρι και 90%.


«Ακούγεται γελοίο κι όμως είναι δύσκολο να αποχωριστείς τις δημιουργίες σου. Κι όμως ήρθε η ώρα η Theia να κάνει εκπτώσεις ακόμα και στους all time classic κορσέδες της, να κατεβάσει τις τιμές, στις περισσότερες περιπτώσεις κάτω από το κόστος των υλικών (δεν αναφέρω καν την εργασία)» γράφει μεταξύ άλλων η μελαχρινή σχεδιάστρια στην πρόσκληση του παζαριού.


Να πούμε βέβαια ότι οι περίφημοι κορσέδες της έγιναν πέρυσι θέμα ακόμη και στη «Vogue» και θα μπορεί κανείς να τους βρει στο bazaar στην τιμή των 30 ευρώ (οι απλοί από σατέν ύφασμα). Επίσης, κομμάτια με αρχική τιμή 140 ευρώ θα πωλούνται μόνο 28 ευρώ και άλλα από 360 μόνο 36 ευρώ.

Ποιά είναι

Η Θεοδώρα Προβοπούλου ξεκίνησε σπουδάζοντας Οικονομικά και Φιλοσοφία στην Οξφόρδη. Το μεταπτυχιακό της το έκανε σε σχολή για μοδίστρες. Τώρα την φωνάζουν «θεία» διάφοροι που δεν είναι ανίψια της και αυτή τους φτιάχνει κορσέδες και ρούχα που θυμίζουν ζαχαρωτά και ηρωίδες παραμυθιών.

Σπούδασα φιλοσοφία και οικονομικά στην Οξφόρδη. Αλλά μου άρεσε πάντα να ζωγραφίζω. Ζήλευα πάρα πολύ τα παιδιά στο σχολείο που προετοιμάζονταν για την Καλών Τεχνών, αλλά θεωρούσα ότι αυτό δεν είναι για μένα. Είναι αυτό το κόλλημα που υπάρχει ότι, αν είσαι καλός μαθητής, πρέπει να πας πανεπιστήμιο οπωσδήποτε. Δεν μπορούν να δεχτούν οι καθηγητές ότι έχεις καλούς βαθμούς και δεν θα πας να χτυπήσεις μια υψηλόβαθμη σχολή. Από μέσα μου ήμουν δυστυχισμένη, αλλά πίστευα ότι δεν είναι για μένα, δεν σκεφτόμουν καν να κάνω κάτι πιο δημιουργικό. Αφού τελείωσα τη σχολή δούλεψα τέσσερις μήνες με οικονομικά, έπεσα σε μια βαριά κατάθλιψη, κλείστηκα μέσα στο σπίτι κάνα τρίμηνο, ζωγράφιζα μόνο και έκανα και καμιά μεταποίηση. Οπότε, σκέφτηκα ότι αν αυτό με κάνει να αισθάνομαι καλά ακόμα και μες τη κατάθλιψη, μήπως τελικά πρέπει να το πάρω όλο αλλιώς και μήπως τελικά δεν είναι αμαρτία κάτι πιο δημιουργικό να το κάνεις επάγγελμα; λέει στο εξαιρετικό σάιτ ough.gr.

Με τα ρούχα τη σχέση είχες;
Ήταν η γιαγιά μου μοδίστρα και έραβε για εμάς, τα εγγόνια φουλ. Έχω δυο μεγάλα αδέρφια αλλά με μεγάλη διαφορά ηλικίας, οπότε δεν με κάνανε πολύ παρέα και άραζα πιο πολύ με τον παππού και τη γιαγιά. Έπαιρνα 'κάνα υφασματάκι από τη γιαγιά και έφτιαχνα ρούχα για μια κούκλα που είχα. Στην εφηβεία μου που ήταν της μόδας οι καμπάνες δεν πήγα να πάρω καμπάνα, την έφτιαξα μόνη μου.

Η γιαγιά σε μάθαινε πώς να κάνεις ρούχα;

Δεν ήθελε να μου μάθει. Το θεωρεί κατάρα γιατί κυρτώνεις, παθαίνουν τα μάτια σου... Ορφανή από μάνα η ίδια, ψιλοαναγκάστηκε να αφήσει το σχολείο και να αρχίσει να δουλεύει.

Έλεγε «αφού είσαι τυχερή και έχεις γονείς που σου δίνουν την δυνατότητα να σπουδάσεις, γιατί να γίνεις μοδίστρα»; Χωρίς να το θέλει όμως μου 'μαθε, επειδή την παρακολουθούσα συνέχεια. Αλλά η κακομοίρα, τώρα ψευτογουστάρει. Μου τη λέει συνέχεια, αλλά είναι κάποιες φορές που άμα δει ρούχο μου θα πει «Α! Παιδί μου! Εγώ! Εγώ σε μεγάλωσα!»

Η γιαγιά εντωμεταξύ ήταν τρελή κοκέτα, παρόλο που δεν είχε λεφτά. Καπέλα και τέτοια. Μια φορά κατέβαινε τα σκαλοπάτια στο Γύθειο και επειδή περίμεναν να έρθει με καράβι η Φρειδερίκη, κάθισαν δεξιά και αριστερά και χειροκροτούσαν. Νόμιζαν ότι ήταν η Φρειδερίκη!

Στο σπίτι τι είπαν όταν το ανακοίνωσες;

Στην αρχή φοβούνταν μήπως δεν ήταν σοβαρή απόφαση. Μήπως απλά πήγα να δουλέψω και δεν μου άρεσε, δεν μπορούσα να αντιμετωπίσω τη ζωή. Όταν όμως έπιασα δουλειά στη Μαδρίτη και τους είπα ότι καταλαβαίνω την ανησυχία σας, αλλά αυτό θέλω να κάνω και θα το κάνω ούτως ή άλλως και έμενα σε ημιυπόγειο τριάντα τετραγωνικών. Είπαν εντάξει, το παιδί μάλλον το θέλει... Μετά από τέσσερα χρόνια γύρισα Ελλάδα. Άρχισα να δουλεύω για να μπορέσω να νοικιάσω ένα σπίτι καταρχήν, και παράλληλα έκανα τα δικά μου. Γνώρισα την Αλίκη, την πατρονίστ μου και αρχίσαμε να δουλεύουμε μαζί. Ο χώρος που δουλεύαμε ήταν ο χώρος που έμενα, ένα διαμέρισμα στην Ιπποκράτους. Πηγή ough.gr

H διεύθυνση της Theia

www.theialab.com/id.htm

Θερμοπυλών 59 και Παραμυθίας, Κεραμεικός, 210 36 00 449.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ τα σχόλια δημοσιεύονται αρκεί να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά